piątek, 26 września 2014

Skąd się wzięła Justyna :)

Nie będę pisała jednak o tym, gdzie się urodziłam i jak doszło do spotkania moich rodziców, a o moim imieniu i jego znaczeniu :) Chociaż nie wierzę w żadną numerologię ani w to, że imię przekłada się na charakter osoby, ciekawie czasami o czymś takim poczytać :) Wy także w necie możecie sprawdzić w podobny sposób swoje imię, wystarczy poszukać artykułów na temat numerologii imion. 

O moim imieniu za wiele nie znalazłam :( Oczywiście podstawowe informacje będą pochodzić z Wiki - Justyna jest żeńskim odpowiednikiem imienia Justyn. Ach, ci faceci, zawsze muszą być pierwsi ;) Justyn z kolei to imię pochodzenia łacińskiego - "iustus" oznacza sprawiedliwy. O ile wtedy imię było nadawane komuś przez jego cechę charakteru (tak przykładowo), o tyle obecnie imię nadaje się tylko przez prywatne upodobania, modę, przynajmniej ja nie znam nikogo, kto by się sugerował znaczeniem jakiegoś imienia przy jego nadawaniu. Dopiero później można tego znaczenia szukać...tak jak ja teraz robię :P 

Jak się Justyna zaśmieje, to się woda rozleje. 
Dobrze, że szkło nie pęka :D Chociaż może rozlanie wody jest z tym związane... 

Wracając do numerologii - liczba mojego imienia to 2. Cechy, jakie znalazłam w sieci, jakimi powinnam być obdarzona, to: 

  • spokój, 
  • praktyczność, 
  • egoizm (lub egocentryzm przez skoncentrowanie typowo na sobie), 
  • metodyczne postępowanie, 
  • indywidualizm,
  • flegmatyczność albo aktywność :D. 
Hm, na pewno zgadza się to, że jestem indywidualistką, ale nie jestem egocentryczką :) Nie jestem osobą samolubną i zarozumiałą, jak myślą niektórzy na wieść tego, że jestem jedynaczką. Lubię postępować wg wcześniej ustalonego planu i 10 razy pomyślę, zanim coś zrobię. Ale nie jestem przy tym flegmatyczką, po prostu nie lubię postępować pochopnie i później tego żałować. Raz jestem domatorką, a czasami mam niezmierną ochotę uciec z domu na dwa dni :)

Ot, cała Justyna U. A Wy jacy jesteście? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz