czwartek, 11 września 2014

Wyciekły hasła z kont Google!

Nie wiem, czy o tym słyszeliście, ale wczoraj kumpel podesłał mi link z artykułem ze strony o technologiach, gdzie pisali o tym, że znowu wyciekły hasła do kont Google! Niby ok. 5 mln haseł do kont zostało udostępnionych w pliku, który został wrzucony na rosyjskie forum. 

Ja już zmieniłam swoje hasła - szczerze, to nawet nie sprawdzałam, czy mój mail znajduje się na tej liście - zrobiłam to profilaktycznie. Nie chciałam niczego ściągać na komputer z tej rosyjskiej strony. Jakoś też nie ufam temu, że na innej stronie można sprawdzić, czy nasz e-mail jest udostępniony z hasłem w tym pliku. Ludzie zresztą pisali, że lista prawdopodobnie w większej części nie jest już aktualna, ale kto tam ich wie :P Dlatego zmieniłam hasła :P 

Wyciek tych danych też niby nie jest winą Google, prędzej ludzi, którzy mają zawirusowane kompy i używają tego samego hasła na wielu stronach internetowych. Także lepiej tak nie robić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz