poniedziałek, 22 września 2014

Ubezpieczenia grupowe - strona dla pracowników i pracodawców :)

Mój blog to jeszcze świeżynka, więc nie zdążyłam nawet na nim nic naskrobać o ubezpieczeniach grupowych, a przecież z pewnością ogromna liczba pracowników jest ubezpieczona w zakładach pracy - niestety nie wszyscy wiedzą, że takie ubezpieczenie po odejściu z pracy można kontynuować. Albo przystąpić do otwartego ubezpieczenia grupowego, nawet jeśli się nie pracuje :) Opcji jest jeszcze kilka. Dzisiaj chciałbym Wam polecić dobrą stronę o ubezpieczeniach, z której możecie skorzystać, jeśli jesteście zainteresowani grupówkami. Obojętnie, czy jesteście pracodawcami, czy pracownikami, a może nie pracujecie teraz - zapraszam do przeczytania wpisu :)


Mowa o stronie http://ubezpieczeniagrupowe.com.pl/. Indywidualne ubezpieczenie na życie a ubezpieczenia grupowe różnią się między sobą, więc na dobry początek możecie przeczytać właśnie o różnicach między nimi. Wtedy się dowiecie, czy opłaca Wam się w ogóle grupówkami zainteresować, chociaż już Wam mówię, że zwłaszcza dla osób starszych mogą być bardziej opłacalne :)

W zakładce "Ubezpieczenie grupowe a indywidualne" możecie z kolei przeczytać o tym, dlaczego to pierwsze jest atrakcyjniejsze :)

Ok, z taką wiedzą możemy dalej przeglądać stronę. Jak widzicie, mamy tam do obejrzenia kilka kategorii: grupowe ubezpieczenia pracowników, otwarte, indywidualne, kontynuacja...Możecie poczytać, czym one się od siebie różnią, a odróżniają się już samym sposobem dołączania do nich. Co pewnie dla Was zastanawiające, ubezpieczenie grupowe może być indywidualne :)

Co mi się podoba - są tam opisane konkretne oferty towarzystw ubezpieczeniowych pod kątem najważniejszych kwestii - tego, kto może przystąpić do polisy, jaki czas będzie ona trwała, ile kosztuje, co obejmuje w różnych wariantach. Pracuję w branży, ale nie ode mnie zależy konstrukcja językowa umów...wysłuchałam już wielu skarg klientów na ten temat, którzy pytali, czy umowy nie mogą być pisane prostszym językiem? Niestety jest jak jest. Dlatego mój blog staram się prowadzić w przystępny sposób dla wszystkich - i widzę, że autorzy tej strony też postanowili pójść tym torem:)

No i jest tam też odnośnik do porównywarki ubezpieczeń online, którą kiedyś opisywałam. Co prawda nie tą konkretną, ale działają na podobnych zasadach, więc nie powinniście mieć problemów z ich wykorzystaniem :)

Myślę, że nie powinniście mieć problemów z poruszaniem się na stronie. Gdybyście mieli jakieś wątpliwości lub chcieli, żebym rozwinęła temat na blogu, piszcie do mnie!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz