piątek, 16 stycznia 2015

Pozwolę sobie wrócić do poruszanej już przeze mnie wcześniej tematyki ubezpieczeń. 

Pamiętacie, jak omawiałam kwestie jakości ubezpieczenia na życie w stosunku do ceny? Usiłowałam ustalić co ma wpływ na koszt ubezpieczenia życiowego  - otóż suma ubezpieczenia. Im niższa będzie kwota, na jaką się ubezpieczymy, tym niższa będzie składka, jaką przyjdzie nam zapłacić co miesiąc. Jednak, jak wiemy, oferta ofercie nierówna, a z uwagi na to, że przyszło nam żyć we wspaniałym XXI wieku i czerpać garściami z korzyści, jakie nam daje, możemy dzięki porównywarkom internetowym wybrać najbardziej korzystną dla nas polisę. Dzięki tej możliwości moja przyjaciółka wybrała dla siebie znakomite ubezpieczenie! Składka nie jest wygórowana, a suma ubezpieczeniowa jest dość wysoka (jak na poziom składki), przy naprawdę dobrej ochronie zdrowia.

A co do korzyści związanych z ubezpieczeniem - naprawdę się przydaje! Moja mama właśnie się boryka z wrzodami żołądka i sprawa się ostatnio dość mocno skomplikowała. Nie będę wnikać w szczegóły naprawdę ciężko na nie "pracowała" przez wiele lat, pijąc bezmyślnie czarną kawę na pusty żołądek i przypalając sobie beztrosko, między jednym łykiem a drugim, papieroska... W każdym razie - na szczęście, dzięki ubezpieczeniu, udało jej się załatwić doskonałe leczenie. 

Ubezpieczajmy się na wszelki wypadek, ale przede wszystkim dbajmy o siebie! Bo jeśli nie zatroszczymy się o nasze zdrowie i życie zawczasu, to ubezpieczenie nam go nie zwróci!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz